En Son Eklenen Şarkılar

Biri Vardı Şarkı Sözleri (Pera)


Biri Vardı Pera Şarkı Sözleri

Yürüyorum bomboş sokak
Kaldırımlar ıslak
Ve gözümde bir damla yaş
Duruyorum sonra bir an

Geçince zaman
Yokluğunu anlıyorum
Susuyorum tüm sözler tükenmiş gibi
Anlamı yok ya da zaten geç kaldım

Zaman ağırdı hani neden çabuk geçti
Yalan kolay gelirdi sonu hüsran
Sensiz günüm geçemez dediğin o an
Yalan, yalan

Biri vardı
Sever gibi yapıp kandırdı
Biri vardı
Ateşi yüreğimde yangındı
Biri vardı
Kalbinde güzü bahar sandırdı

Ona sorsan ben yokum
Ama bende biri var
Vazgeçiyorum bak kendimden
İnandığım her şeyden

Koparıp kalbimi ruhumu söküp giderken
Zaman ağırdı hani neden çabuk geçti
Yalan kolay gelirdi sonu hüsran
Sensiz günüm geçemez dediğin o an
Yalan, yalan


İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı