En Son Eklenen Şarkılar

Gülüm Şarkı Sözleri (Cengiz Özsu)


Cengiz Özsu'nun, Seyhan Müzik etiketiyle yayınlanan "Ben Sevdaya Tövbe Ettim" albümünde yer alan "Gülüm" isimli şarkısına, çektiği video klibi yayında
Gülüm Cengiz Özsu Şarkı Sözleri

Hayalin yetmiyor canım resimlerinde
Hayalin yetmiyor canım resimlerinde
İstiyorum her an olsun elin elimde
İstiyorum her an olsun elin elimde
 
Gülüm seni sarmayınca kopamayınca
Yaşamak istemiyorum sen olmayınca
Gülüm seni sarmanayınca kopamayınca
Yaşamak istemiyorum sen olmayınca
 
Sensiz yaşamaya gülüm aklım ermiyor
Sensiz yaşamaya canım aklım ermiyor
Binbir tesel gönlüme kar eylemiyor
Binbir tesel gönlüme kar eylemiyor
 
Gülüm seni sarmayınca kopmayınca
Yaşamak istemiyorum sen olmayınca
Gülüm seni sarmayınca kopamayınca
Yaşamak istemiyorum sen olmayınca
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı