En Son Eklenen Şarkılar

%80 Arsızım (Bengü)



Şarkı Sözleri

Seni bana kim gönderdi
Annem bana hep söylerdi
Kismetin ayagina gelir
Kendini yorma derdi

Sen sen ol agzini açma
Fazla kusur arama
Birini bulursan sükret
Iyi erkek karaborsa

Nerden baksan haksizim
%80 arsizim
%90 kalpsizim
bundan böyle sensizim
Uslu durmadim hiç susmadim
Agzima geleni söyledim
Yok yere kimsenin kahrini
Kaprisini çekemem ben
Kimsin ki sen

Nerden baksan haksizim
%80 arsizim
%90 kalpsizim
bundan böyle sensizim

hadi yine sen cok sanslisin
senden biktim ansizin
kendini kurtardim sanma
sen daha yolun basindasin

Seni bana kim gönderdi
Adresimi kim sana verdi
Kismetsiz sehir insani
Çölleri asipta mi geldin

Sen sen ol agzini açma
Fazla kusur arama
Birini bulursan sükret
Iyi kadin karaborsa

İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı