En Son Eklenen Şarkılar

İtile Kakıla Şarkı Sözleri (Selin Atasoy)


Selin Atasoy'un, Seyhan Müzik Yapım etiketiyle yayınlanan "Hiç" albümünde yer alan "İtile Kakıla" isimli şarkısına, çektiği video klibi yayında
İtile Kakıla Selin Atasoy Şarkı Sözleri

Yüzüme vuracağın bir şey yok
Ben çoktan yüzleşmişim ,
Verdiğini almaya gelme sakın
Hepsini tek tek tüketmişim

Ben çoktan vazgeçmişim
Bak susuyor geçmişim
İtile kakıla ,o yana bu yana
Acıtan ya o zaten

Sallana sallana, yüz üstü çakıla
Seni bir güzel silmişim
Of be yeter aman be yeter
Ne de güzel etmişim

Kafam güzel , sözüm güzel,
Yine beni meyletmişim
Özür dileme , bir şey yok
Ben çoktan affetmişim

Oyun oynamaya kalkma sakın
Ben çoktan yenilemişim
Ben çoktan kaybetmişim
Of susmuyor geçmişim
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı