En Son Eklenen Şarkılar

Bilmiyorum (Sagopa Kajmer)


Şarkı Sözleri 

Baharı bekle 
Günü güne saati saate ekle 
Bir ucundan tut hayatı , zorunluluk tabiatım
 Umursamıyo zaman beni 
Pek de hızlıca gelmemek üzere yolunu tutup kaçıveriyor
 Önemsemiyo vakit beni 
Oysaki önemsiz hissedilmek pek bir ağır geliyor 
 Tahminlerim olduğundan emin olduklarım gibi bro
 hayat demir leblebi Mesafe bol hazırla merkebi
 Ezgiler benden 36 yıl aldı takribi 
Onlarla tutundum yola bırakmadım takibi 

Toparlanmalıysam da beceremem
 Dağılmadan bitse nefes demeden edemem 
Bu sıkı canı içimden tez def edemem 
Deme derler ben demeden edemem

Toparlanmalıysam da beceremem
 Dağılmadan bitse nefes demeden edemem 
Bu sıkı canı içimden tez def edemem 
Deme derler ben demeden edemem

Kazanacaksın biliyorum ama kaç kez kaybettikten sonra bilmiyorum
 Söylemezsen ne kaybedersin söylersen ne kazanırsın bilmiyorum

Kazanacaksın biliyorum ama kaç kez kaybettikten sonra bilmiyorum
 Söylemezsen ne kaybedersin söylersen ne kazanırsın bilmiyorum 

Toparlanmalıysam da beceremem 
Dağılmadan bitse nefes demeden edemem
 Bu sıkı canı içimden tez def edemem
 Deme derler ben demeden edemem 

Toparlanmalıysam da beceremem 
Dağılmadan bitse nefes demeden edemem
 Bu sıkı canı içimden tez def edemem
 Deme derler ben demeden edemem
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı