En Son Eklenen Şarkılar

Hoşuna mı Gidiyor (Ece Seçkin feat. Ozan Doğulu)


Şarkı Sözleri 

Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor

Kaç kere demeli bir insana
 Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor

Bir bilsen neler hissetiğini kullanma
Sana olan ilgimi öyle bir
Havaya girdin ki keyfin yerinde mi

Nakarat
Hoşuna mı gidiyor beni deli ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
Hoşuna mı gidiyor beni sinir ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı