En Son Eklenen Şarkılar

Aşkitom (Nazan Öncel)


Şarkı Sözleri 

Yalnızım Evimdeyim Geçenin Köründeyim
Yalnızlığa ısınmış Olmadı Kimlerdeyim
Fındık Fıstık Değil Bu Aşkın Ta Kendisidir
Bizle Kim Uğraşırsa Bozarım Ben Bu Oyunu
 Aşkitom, Anlamadın Sen Yoksa Dağılmazdım Ben
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Anlatayım Ben
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
İkimiz Bir Olalım Sarılıp Uyuyalım Aşkısı Aşkitom

İnsan Ağlarkan Bile Gülermiş Gibi Yapsa
Mutlu Sanıyorlar Seni Rol icabı Olsada
Bir Yanlışlık Olmasın Aşk Yolcusu Kalmasın
Bu Yolları Kim Takar Hayat Sensiz Akmasın

Aşkitom Seviliyorsun Vallah Özleniyorsun
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Bekleniyorsun
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
Sarışın Sarışın Uzaklara Dalışın Aşkısı

Aşkitom Anlamadın Sen Yoksa Dağılmazdım Ben
Hala Uyumadınsa Kalk Gel Anlatayım Ben
Yanalım Yanalım Beraber Yanalım Canısı
İkimiz Bir Olalım Sarılıp Uyuyalım Aşkısı Aşkitom
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı