En Son Eklenen Şarkılar

Ben Aşkı Unutmuştum Şarkı Sözleri (Aşktan)


Ben Aşkı Unutmuştum Aşktan Şarkı Sözleri

Nerden çıktın, nerden bilmem 
Kalbimin kırıklarından sen aniden
Yaşadığımı yeni anladım
Bakarken gözlerine tutarken ellerinden
Nakarat (x2) 
Ben Aşkı unutmuştum, kalbimi vurmuştum
Serseri olmuştum seni tanıyana kadar
Ben Hayata küsmüştüm, kendimi üzmüştüm
Yaşarken ölmüştüm, seni tanıyana kadar
Birden çıktın alın yazımdan
Alıp kaçırdın beni yalnızlığımdan
Bir Sen anladın beni ruhumdan
Umudunu Kaybetmişken yaşamaktan
Ben Aşkı unutmuştum, kalbimi vurmuştum
Serseri olmuştum seni tanıyana kadar
Ben Hayata küsmüştüm, kendimi üzmüştüm
Yaşarken ölmüştüm, seni tanıyana kadar
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı