En Son Eklenen Şarkılar

Tabi Tabi Şarkı Sözleri (Sinan Akçıl)


Tabi Tabi Sinan Akçıl Şarkı Sözleri

Sendeki cesaret bende olsa
Korkmaz mısın aşk bi uçsa
Ölmez misin kalp bi dursa
Bilerek beni kaybettin

Dönmüyorum sana her ne olsa
Baştan sonra her yarışta
Bir galip olur bir de asla
Kazanamayan birileri

Tabi tabi kim seviyo belli
Sana akıl daha yeni mi geldi
Sözlerine koyup attığın o taşlar
Kafama değil, bak nereme geldi

Tabi tabi kim ölüyo belli
Sana akıl daha yeni mi geldi
Sözlerine koyup attığın o taşlar
Yanıma değil, başka yere geldi

Sana diyorum heyoo heyooo
Seni bu aşkın uzayıp gidiyoo
Ayrılırken lütfen sende bir şey deme
Kurtulmuş olalım böylelikle

Sana yazık da bana değil mi?
Kaçıp giden hiç geri gelir mi?
Duydun işte sende her şeyi
Kalbim sana akmıyor
Suç benim mi?

Tabi tabi kim seviyo belli
Sana akıl daha yeni mi geldi
Sözlerine koyup attığın o taşlar
Kafama değil, bak nereme geldi

Yine mi çalıyor daha yeni kapadığım
Seni giremediğin kapı dum dumm
Seni duydumm
Kesin oydun
Telefonunu da açmıyorum
Zor durum!

Sana yazık da bana değil mi?
Kaçıp giden hiç geri gelir mi?
Duydun işte sende her şeyi
Kalbim sana akmıyor
Suç benim mi?

3x
Tabi tabi kim seviyo belli
Sana akıl daha yeni mi geldi
Sözlerine koyup attığın o taşlar
Kafama değil, bak nereme geldi
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı