En Son Eklenen Şarkılar

Mis Şarkı Sözleri (Gökhan Özen)


Gökhan Özen'in, Seyhan Müzik Prodüksiyon etiketiyle yayınlanan "Maske" albümünde yer alan "Mis" isimli şarkısına, çektiği video klibi yayında
Mis Gökhan Özen Şarkı Sözleri

Yakmışım bu aralar 
Senle tüm gemileri
Kaçmışım uzağına 
İki ileri bir geri
Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz
Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 
Bir bilet aldım oh mis 
Sezonu açtım oh mis 
Denize karşı şöyle 
Bir nefes aldım oh mis 
Ben kendime emanet 
Aydınlandım nihayet
Oralar da nasıl bilmem
Buaralar da ohh hava mis
Mis mis mis mis mis
Yakmışım bu aralar 
Senle tüm gemileri
Kaçmışım uzağına 
İki ileri bir geri
Artık senle özgür ve hür iki yabancı şahsiyetiz
Mutsuzluklarla son buldu bak bu talihsiz tecrübemiz 
Bir bilet aldım oh mis 
Sezonu açtım oh mis 
Denize karşı şöyle 
Bir nefes aldım oh mis 
Ben kendime emanet 
Aydınlandım nihayet
Oralar da nasıl bilmem
Buaralar da ohh hava mis
Mis mis mis mis mis
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı