En Son Eklenen Şarkılar

Bengü Şarkı Sözleri

%80 Arsızım 
Ağız Alışkanlığı
Ağla Kalbim
Akşama Görüşürüz
Annem Dudağıma Bal Sürmüş
Aşk Marka Silahım
Aşk Mevsimi
Aşkım
Ayrılığın Hazırlığı
Bağlasan Durmam
Bay Yanlış
Beyaz Atlı Prens
Biz Mi Ayrıldık?
Bu Yazı Bir Kenara Yaz
Buz Kalpli
Cesaret
Ciddi Ciddi
Çetele
Dinleyin
Doya Doya Tat
Dört Dörtlük
Elmanın Yarısı
Elveda
Gel Gel
Gelen Seni Soruyor
Gezegen
Git
Güller Yanıyor
Haberin Olsun
Hâlâ
Hep Yanındayım
Hoşgeldin

İki Melek
Kadar
Kalbi Olan Ağlıyor
Kalbim
Kalbim Affetsin

Kocaman Öpüyorum
Korkma Kalbim
Korkumdan Ağladım
Mutlu Musun Güzelim
Müjde
Özetle Ben Aşığım
Puslu Gemi
Rüya
Saat 03.00
Sen Bir Çiçeksin
Sen Yoksan
Sensiz Kaldım
Sensiz Meyve Soyar Mıyım?
Sevme Beni
Sırada Sen Varsın
Son Nokta
Su Yolunu Bulana Kadar
Taktik
Tek Başına
Telafi
Ucuz Mumlar

Unut Beni
Veda
Yalan
Yalansın
Yaralı
Yolcu
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı