En Son Eklenen Şarkılar

Cem Adrian Şarkı Sözleri

Ağladıkça
Ah Bir Ataş Ver
Al Fadimem
Anladım
Ask Hep Sende
Aşığım Sana
Aşk Bu Gece Şehri Terketti
Aşktan Korkma
Ay Gız
Ayrılık
Bana Ne Yaptın
Bana Özel
Bana Özel (Umay Umay'la Düet
Ben Annemi Özledim
Ben Bu Şarkıyı Sana Yazdım
Ben Geldim
Benden Sonra
Beni Hatırla
Bir Katilin Ellerinde
Bir Melek Ölürken
Bugün Sana Birşeyler Anlatmam Gerek
Çanakkale Türküsü
Çok Sevdim
Dostum
Düğüm
Elveda
Emir
Geçti Dost Kervanı
Gel Gör Beni
Hani Bazen
Harbe Giden Sarı Saçlı Çocuk
Hayat… Ben…
Her Aşkın Bir Şarkısı Var
Her Yerde Kar Var
Herkes Gider Mi?
Hoşçakal
Hoşgeldin
Islak Kelebek
Kar
Kayıp
Kelebek (feat Hayko Cepkin)
Kimler Geldi Kimler Geçti
Masal Şarkısı
Merdivenler
Merdivenler (Suicide)
Mutlu Yıllar
Nereye Gidiyorsun?
O Kirpik Hala Bende Sevgilim
Odam Kireç Tutmuyor
Odam Kireçtir Benim
Olsun (Ft. Halil Sezai)
Sarı Gelin
Sen Ağlarsan
Sen Benim
Sen Hep Böyle Kal
Sen Yağmurları Sevdiğinde
Sensiz Saadet
Sessizce
Sonbahar
Summertime
Şimdi
Tanrı Aslında Sever Hepimizi
Tanrı'nın Elleri
Unutursun
Uzaklardan
Uzun İnce Bir Yoldayım
Vazgeçme
Yağmur
Yalnız Da Ayağa Kalkabilirim
Yalnızlık
Yarım
Yemen Türküsü
Yine Geldi Sonbahar
Yollardayim
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı