En Son Eklenen Şarkılar

Göksel Şarkı Sözleri

Acıtmaz Beni
Acıyor
Ağlamak Güzeldir
Allı Pullu
Arka Bahçemde
Aşıklar Cenneti
Aşk Bitti
Aşk Şarabı
Aşkın Sırrı Bilinmez
Aşkın Yalanmış
Ay'da Yürüdüm
Ayrılık Günü
Baksana Talihe
Benden Geçti Aşk
Bi Seni Konuşurum
Bilemedim
Bilirim Sonunu
Bir İhtimal
Bu Kadar
Çaresizim
Çok Kötü Şeyler
Depresyondayım
Dön
Dönme
Dudaklarında Arzu
Duman Duman
Dünya
Evire Çevire
Eylülde Gel
Firar
Gidemiyorum
Gönüllü Yazıldım
Güle Güle Sana
Gülmek İçin Yaratılmış
Gülümse
Günahım
Günün Birinde
Hak Yerini Buldu
Hastasıyım
İnanmam
İnsafsız
Kabahat Seni Sevende
Kalbim Rehin
Karar Verdim
Kardan Adam
Kaybettim Seni
Kıskanıyorum
Kız Gibi
Kim Bilir
Körebe
Kurşuni Renkler
Niyet
Olur Ya
Palavra
Parıl Parıl
Rüzgar
Saadet Şerbeti
Sabır
Sarhoş
Sen Bensiz Ben Sensiz
Senden Başka
Sensiz Kalınca
Sevil Neşelen
Söz Ver
Taş Bebek
Unut Dediler
Unuttun Mu Sahi
Uzaktan
Uzatmalarda
Uzun Uzun Yollar
Yabani Otlar
Yakışıklı
Yalnız Kuş (Bende Bi Aşk Var)
Yarabbi Şükür
Yarım Kalan Şarkı
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı