En Son Eklenen Şarkılar

Tuğba Özerk Şarkı Sözleri

Acı Hatıralarla
Ahir Ömrüm
Aklımda Sen Vardın
Aklımda Sen Varsın
Alışmak Sevmekten
Aşk Yarası
Aşkın Tam Vakti
Ben Değişemem
Bir Varmış Bir Yokmuş
Bitter Çikolata
Bu Gece
Canımdan Bezdim
Ciddi Ciddi
Cidi Cidi
Çivi Çiviyi Söker
Çocuk Yapalım Mı
Doğum Günün Kutlu Olsun
Duvarlarım Yıkıldı
El Gibi
Eros
Gelmeyince
Geri Dön
Gidesim Geldi
Git Gör
Gönlümün Sultanısın
Göster Kudretini
Güzelim
Hazan Yeli
Hazin Hikaye
Hediye
Iskaladım
İçime Sindin
İlan
İzmir
Kahkaha
Kahpe Dünya
Kolay Değil
Köpük
Kurak
Kurnaz Tilki
Lo Lo Lo
Makas
Maşallah
Mis Gibi
Miyadın Doldu
Sefalet
Sende Kaldı
Seni Sevmiyorum
Sensiz Odalarda
Sevmek Dünyası
Sıkıldım
Şeytanın Ortağı
Şok
Üç Kalp
Üstüme Göre
Yalan
Yaprak Yaprak
Yaralıyım
Yastık
Yıkıldı Duvarlarım
Yıkıldım
Zar
Zengin Oldun
İçeriği Paylaş

0 yorum

:) :-) :)) =)) :( :-( :(( :d :-d @-) :p :o :>) (o) [-( :-? (p) :-s (m) 8-) :-t :-b b-( :-# =p~ :-$ (b) (f) x-) (k) (h) (c) cheer

 
© Şarkı Nakarat
Copyright 2013 Şarkı Nakarat
İçerik RSS Yorum RSS
Yukarı